Atlasz S-B Kft.

A védelem új generációja

Vagyonvédelem, mint szolgáltatás!


Ezt a mondatot fogalmaztam meg magamnak, mikor úgy döntöttem, hogy a vagyonvédelmet választom hívatásomnak.

A választ nagyon megkellet gondolnom, fontolnom, mert vezető kollégáim tol, és az objektumokban, rendezvényeken szolgálatot teljesítő kollégáimtól csak is azt várhatom el ami az én hitvallásom és Társaságunk hitvallása lesz.

A vagyonvédelemben előzőleg eltöltött 1-évtized alatt megtapasztaltam, illetve megtanultam, hogy a vagyonvédelmet természetesen a jogszabályok betartásával specifikusan a megbízói igényeknek megfelelően kell végezni illetve vagyonvédelmi tematikát elkészíteni.

Vesszőparipám, Megbízásokat könnyebb megszerezni, mint megtartani.

Több vagyonvédelmi céget láttam, akik komoly megbízói körrel büszkélkedtek nagyon rövid időn belül, és pont olyan gyorsasággal vesztették el megbízásaikat, mint ahogy elnyerték azokat.

Ezen információk birtokában, és Céges filozófiánk betartásával (lásd. bemutatkozás) kezdtük meg a vagyonvédelmi piacon történő működésünket.

Az első megbízásunk elnyerését követően, a fő hangsúlyt kollégáink kiválasztására, képzésére fordítottuk.

Képzéseinket folyamatos, és visszatérő jellegű tematikára építettük:

Képzésnek , az általános vagyonvédelmi szabályok felfrissítésével kezdődik, majd ezt követően, célirányosan a specifikus feladatokra készítsük fel kollégáinkat elméletben illetve gyakorlatban.

Képzéseink folyamán az általános objektumokra vonatkozó Tűzvédelmi feladatokra, majd pedig az őrzött objektumokra vonatkozó tűzvédelemre is felkészítsük kollégáinkat.

Képzési tematikánkat, objektumokra lebontva készítjük el:


  • Logisztikai létesítmények
  • Termelői objektumok
  • Építkezési területek
  • Rendezvények biztosítása
  • Recepciós feladatok.


Főbb élőerős megbízásainkat (lásd. referenciák)

A Megbízó(k) elvárásai, igényei alapján készítjük el Őrszolgálati utasításainkat, amit Társaságunk szakemberei folyamatosan bővítenek, aktualizálnak a szolgáltatás minőségének folyamatos javítása érdekében.

 

Ellenőrzési rendszerünk:

A rendszeres ellenőrzés elengedhetetlen része vagy talán a legfontosabb eleme az élőerős szolgáltatásnak.

Társaságunk egy három lépcsős ellenőrzési rendszert dolgozott ki amik alapján nem csak a tényleges ellenőrzések történnek meg, de a Megbízói  irányában történő folyamatos információ átadás is első kézből történi.

Kapcsolattartás:

A Megbízói kapcsolattartás, a Megbízó (k) igényeinek megfelelően, de minimum havonta 1 alkalommal javasoljuk (kivéve rendkívüli esemény) amikor meg tesszük javaslatainkat, észrevételeinket a szolgáltatás minőségének javításának érdekében.